Novou kampaň sportovní dámské obuvi spustila sportovní značka Puma. Zacílena je na nový styl tréninkové obuvi. Kampaň bude realizována prvního dubna – tedy na apríla. Těšíte se?
Sportovní značka Puma jeden na vlně nejnovější dámské kampaně zaměřené na nový styl tréninkové obuvi – PUMA Fierce. Ikonou kampaně je Kylie Jenner. Puma Fierce je novou dimenzí v dámské sporty obuvi.
Puma Fierce
Je lehkou tréninkovou sportovní obuví bez tkaniček, která byla navržena tak, aby měla efektivní funkčnost, byla univerzální a zároveň pojila technologii pro trénink s pouličním stylem a designem. Design má poloviční kotníkovou konstrukci, technické prvky, podpůrnou stélku a podešev s ohebnými drážkami. Tak je umožněn rychlý a dynamický pohyb do všech stran. Tento styl botky posunuje dámskou tréninkovou obuv na vyšší level.
Kampaň
Tu nafotila Lauren Dukoff a bude zahájena 1. dubna 2016 v různých médiích po celém světě. Bude mít i hravou sdílecí pasáž – propojení lidí skrz sport a pohybové aktivity s avízem aby ukázali svůj Fierce style a podělili se o něj s ostatními. Uživatelé, kteří zveřejní své nejodvázanější fotografie z tělocvičny i mimo ni a přidají hashtag #FOREVERFIERCE, budou mít možnost vyhrát nejnovější oblečení značky Puma a mohou být uvedeni na sociálních sítích značky.
Dámská sportovní obuv Puma Fierce bude od 1. dubna k mání ve čtyřech barvách po celém světě, ale v průběhu letošního roku přibudou další barvy. Cena Puma Fierce činí 2 699 Kč a zakoupit je lze na puma.com.
Zdroj foto: Puma